-Heter Malin Wennemo. -Kommer fra Høland. -Er 17år. -Går i 2SFA på BVS. Bruker denne bloggen i skolesammenheng!
1 kommentar:
Anonym
sa...
Heihei! Bloggen din er veldig enkel, ikke mange farger, noe som ikke er nødvendig heller. Skriften er tydelig, det gjelder også overskriften. Oppsettet er ryddig. På hvit bakgrunn fungerer det meste. En enkel, pen blogg. :)
1 kommentar:
Heihei!
Bloggen din er veldig enkel, ikke mange farger, noe som ikke er nødvendig heller. Skriften er tydelig, det gjelder også overskriften. Oppsettet er ryddig.
På hvit bakgrunn fungerer det meste. En enkel, pen blogg. :)
Legg inn en kommentar