torsdag 22. januar 2009

Mitt første innlegg!

Heihei alle sammen :)

-Heter Malin Wennemo.
-Kommer fra Høland.
-Er 17år.
-Går i 2SFA på BVS.
Bruker denne bloggen i skolesammenheng!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heihei!
Bloggen din er veldig enkel, ikke mange farger, noe som ikke er nødvendig heller. Skriften er tydelig, det gjelder også overskriften. Oppsettet er ryddig.
På hvit bakgrunn fungerer det meste. En enkel, pen blogg. :)