På starten av skoleåret så begynte vi med “Dagen Din” brosjyren som vi skulle lage litt mer spennende og livelig!
Oppgave nr 2:
Da hadde vi om IKT, og da brukte vi 3D tegneprogram (SketchUp).
Da hadde vi om IKT, og da brukte vi 3D tegneprogram (SketchUp).
Oppgave nr 3:I oppgave 3 så skulle vi lage en powerpont om egypt, og da måtte vi ha et piktogram med i powerpointen, så da valgte jeg å lage et piktogram av en egyptisk gud!
Oppgave nr 4:Her så jobbet vi med arkitektur, og da hadde vi Hellas som tema! Da laget vi en opera som ble plasert på en høyde.

Oppgave nr 5:
Da tok jeg et utsnitt bra et bilde, og malte det på et stort format.
Da tok jeg et utsnitt bra et bilde, og malte det på et stort format.
Oppgave nr 6:
På oppgave 6 så hadde vi en utflukt til NRK og da så vi på blant annet; på sminkerom, kostymer, studioer, radioteateret ++
På oppgave 6 så hadde vi en utflukt til NRK og da så vi på blant annet; på sminkerom, kostymer, studioer, radioteateret ++

Vi har også blant annet drivi litt på photoshop, og laget blogg :)
Photoshop:

Blogg:





