onsdag 28. januar 2009

Photoshop



Her er noen bilder jeg har laget i photoshop.
Det første bilde har jeg bare satt på tekst, som er hovedpunktet av det vi skal.












Det andre bilde har jeg klipt ut meg og Karianne og satt på en bakgrunn også satte jeg på en liten tekst.

1 kommentar:

Ragnhild`s skoleblogg=) sa...

Hei søta<3

Veldig fin blogg du har!
Det er tydelig tekst og en enkel og fin layout!

Fine innlegg med bilder=) Du er en flink skigåer:P hehe=)

suss på nuss:*)