torsdag 5. mars 2009

Hva vi har jobbet med hittil i år!

Den første oppgaven:
På starten av skoleåret så begynte vi med “Dagen Din” brosjyren som vi skulle lage litt mer spennende og livelig!


Oppgave nr 2:
Da hadde vi om IKT, og da brukte vi 3D tegneprogram (SketchUp).
Oppgave nr 3:
I oppgave 3 så skulle vi lage en powerpont om egypt, og da måtte vi ha et piktogram med i powerpointen, så da valgte jeg å lage et piktogram av en egyptisk gud!


Oppgave nr 4:
Her så jobbet vi med arkitektur, og da hadde vi Hellas som tema! Da laget vi en opera som ble plasert på en høyde.



Oppgave nr 5:
Da tok jeg et utsnitt bra et bilde, og malte det på et stort format.

Oppgave nr 6:
På oppgave 6 så hadde vi en utflukt til NRK og da så vi på blant annet; på sminkerom, kostymer, studioer, radioteateret ++

Vi har også blant annet drivi litt på photoshop, og laget blogg :)
Photoshop:


Blogg: