torsdag 22. januar 2009

Sketchup




1 kommentar:

Karianne :) sa...

Å så flink du har vært i SketchUp Malin :D Virkelig..

Å veldig fin fargekombinasjon på bloggen! Jeg syntes alt er veldig klart og tydelig..

Bra, Malin :D